Lördag 17/1

nu är jag hemma igen.
har jobbat sen klockan 11.
gårdagen blev inte som tänkt.
för det första blev jag inte klar med fotouppgiften.
skit också, orkar inte dra på det.
men men ett självporträtt ska in på måndag, så får göra det imorgon.

sen så visade det sig att bion, Bröllopsduellen, som jag & patricia skulle se på i Skövde inte visades.
skit också. så det blev som så att vi stannade i (tråkiga) Lidköping.
köpte Kinamat, såg på film, lets dance och guitarhero ^^,


Nu ska jag duscha och äta, sedan har jag blivit tvingad (typ ^^) till bion för att se på Australia.
Jag har ingen aning om vad den handlar om,
och frågan är hur jag ska orka 2h 40 min ?
hehe ,
vi hörs !
xoxoDiana (;

Mottagna kommentarer:
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Vilken söt blogg du har! :*

Jag har startat en fotoblogg/allday-blogg och jag skulle bli jätteglad om du kunde kommentera mina bilder jag har publicerat :]



Skulle verkligen uppskatta det <3

2009-01-18 @ 12:45:55
URL: http://takai.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0