Tisdag 27/1

jag tog en paus från integraler och primitiva funktioner.
men I'm soon back.
fick höra att vi klarade senaste CSO/gapbustern på jobbet
(en okänd kontrollant som kollar standarden på restaurangen)
så på torsdag ska vi ut och äta :)
trevligt, på Harrys !
Så det blir bara ett 2 timmars pass för mig ^_^

New moon har premiär 20/11 2009!
twilight nr 2 (; dock får jag ju se den i London :)


Just det kära vänner !
Den lilla impulsiva saken häromdagen,
det är en permanentning (;
egentligen var det meningen att jag skulle göra den redan dagen efter bokningen.
men det blev förhinder för frisörn så det blev igår :)
Hos Patricia i hårateljen gjorde jag det ! Hon har tidigare permanentat syster & kusin !
Jag gjorde stora lockar så det är mer vågigt istället för lockar.
and I like it :) hoppas det ser så fräsht ut efter varje tvätt.
på tal om tvätt, får inte tvätta håret på 3 dagar, så hade tänkt duscha efter jobbet och innan harrys på torsdag =D

JAG HAR EN SAK ATT DELA MED MIG TILL ER KÄRA LÄSARE
fast det är för långt för att skrivas nu.
men var lugn, ni kommer få veta. för så irriterad jag är !
"vilket jävla kösystem" är något jag säger iaf ^^

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

shit vad snyggt det blev!

2009-01-27 @ 18:56:44
Postat av: FridaMariaArvidsson

Gud vad fin du blev i håret :)

2009-01-27 @ 21:06:19
URL: http://fridamariaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Silvia

vad fint det blev emd håret.. du får ta bild på hur du gör med luggen.. vet aldrig va ja ska göra med den...



o lycka till imorgon på provet! och håll tummarna för mig efteråt på eftermiddagen.. you know what ;)

2009-01-27 @ 21:57:05
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Anonym

snygging

2009-01-28 @ 21:27:33
URL: http://angelofmontgomery.blogg.se/
Postat av: johanna

åh vad fint det blev! passar dig jättefint vill kanske också permanenta mig ju!men vet inte omjag vågarP

2009-01-30 @ 13:22:13
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0