Torsdag 22/1

jag har ångest.beslutsångest.
var uppe i lundsbrunn idag.
med mamma,julia & gabby.
först såg det ganska dåligt ut.
det var ganska pråliga saker..
och när jag väl hitta något så var bysten alldeles för små.
jag lider med mig själv . då hade jag ändå en bh med stooora inlägg i . .. typ ^^
men i sista sekund kommer Sickan med något.
såg inte så bra ut, men jag gav det en chans.
och jo det är en möjlighet.
en stor möjlighet, OM jag inte hittar något i Skövde!
ska ju dit på lördag.
Gabriela slår följe :)


attsingen att jag inte fått systerns kurvor och bredd-det är inte rättvist!

provet idag gick bra. eller det vet jag egentligen inte.
skrev bara lite .. får se får se ^^

Nu ska jag göra något.
förresten ! Imorgon ska jag jobba mellan 12-21.30
det blev ett långpass istället för kort, men jag slutar ändå 10.35 så det funkade :)


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0