Fredag 3/7-09

Mitt nya liv med tofs.

Gud vad ledsen jag blir på mig själv.
jag vill ha tillbaka mitt långa hår.
eller iallafall 5cm längre än nuvarande.



jag har ju banne mig tusan lika kort hår som ovan.
haha, jag var ju iallafall söt ovan ^^, men men. jag kan ju inte limma fast håret så jag överlever väl.
och mitt hår är glansigt igen!!
och jag kan inte ta stora hårbollar från huvudet längre !!
(ni förstår, jag försöker hitta så många positiva saker som möjligt =P)
Mitt nya liv med tofs har inletts.
som om det inte var illa nog så är halva mitt huvud stort som en vattenmelon.
har varit och tagit bort tandsten . så nu är mina tänder rena.
men ack så jobbigt det är.

Skulle ju lunchat med Josse, Linn & Patricia på donken idag.
fast med denna munnen så kan jag knappt äta gröt.
haha ..
så jag ska nu dra och bada istället. med Frida :)
jag måste ju ta vara på min sista lediga dag, innan 6 lååånga, jobbiga dagar väntar mig!

ciao ciao!


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0