Måndag 20/7-09

Over and Out.

idag är det måndag, och idag är det utgång.
fast först ska jag bara sova några skönhetstimmar.
har precis jobbat .
och det gick ju super idag =)
mina 4 stägningsdagar gick galant!
och imorgon är jag ledig en dag. 
eller ah, det blir ju idag då^^
och det ska firas!!
med räkor och gott sällskap.
det blir ett gäng goa folk.
och jag har inte festat på ett tag, så nu är det dags!
fast måste kanske tänka liiite på att ja jobbaar 11 på tisdag, eller ?? ;)

så nu måste jag nog lägga mig.
för imorgon ska jag möta upp Frida klockan 13.
för vi ska handla lite gott:)

Over and Out, 
vi ses på Måndax!



Mottagna kommentarer:
Postat av: ELINA

jovars, vi ses på måndax min vän!

2009-07-20 @ 11:32:25
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0