Torsdag 2/6-09

Snart börjar jag gråta.



åh, vad jag vill ha tillbaka mitt låånga hår nu.
har precis kommit hem från jobbet,
tofsen var inte stor alltså.
och i duschen behövdes inget balsam, heller inte mkt schampo.
numer kommer jag nog till en början gå med tofs hela dagarna.
det är ju tur att man på jobbet måste ha tofs + keps.

ikväll ska jag, patricia och lilloskar nog se på Transformers på bio !
fick se att biljetterna för Harry Potter 6 redan släppts i skövde.
jävla skit, och det var bara ass dåliga platser kvar.
och vi som skulle se på den ...


Borta.

Allt mitt hår är booorta .
det var nog ta mig tusan mer än 20cm som rykte.
På ett sätt bra, då jag bara hade det uppsatt.
men kanske nu i efterhand skulle jag vilja ha det några cm längre (?)
känns jätte knäppt iallafall.
men från den positiva sidan ; ja kommer inte behöva betala någon frisör på ett jäkla tag ^^haha!
de brukar säga att mitt hår växer som ogräs, vi får väl hoppas att de gör de nu ^^

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

åh lilla diana, vart är ditt hår?! :)

men det var fint, och ekonomiskt som sagt ;) hehe



btw, du kasnke ska uppdatera infon om dig själv, eller går du 2a året på naturvetenskapliga programet? ;) hihi

puss på dig min vän.

2009-07-02 @ 21:10:11
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: marie

men det blev ju jättefint!!!! jag förstår att det känns skumt, men när du vant dig kommer du nog se hur bra det blev :) om inte annat växer det ut ;)



jag kan tyvärr inte jobba den dagen.. :( vi är kusten hela veckan.. hoppas du hittar någon annan! Kram

2009-07-05 @ 22:13:28
URL: http://sistersdesign.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men det var ju fiint :)

Det är jättefint att locka kort hår-

Prova :)

2009-07-11 @ 20:02:55
URL: http://tecknarjenny.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0