Torsdag 9/7-09

Jag kom in.

Läskigt.
Kollade nyligen på studera.nu
Jag kom in på teknisk fysik, mitt första hands val.
fast konstigt nog hade jag valt Lund i första hand (!!!!!!!!)
va fasen? chalmers då?
det måste blivit något fel ?:S
för har alltid varit inne på det, jaja skit samma.
jag ska ändå inte börja plugga så ..
men ville veta om ja Skulle kommit in, (fast de kan ja ju iofs kolla senare, men iaf)
tänk om jag inte kommer in nästa år ,, läskigt. haha

det känns lite skumt iaf.
fick en liten liten liiiten känsla av; ska jag inte börja plugga då?

haha, nej nej nej !
nu ska jag åka till Schweiz. och ha ett underbart år där.
sen, seen kan jag börja plugga ! :)

åh, sa hejdå till evelina idag .
ahhhw ;(

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0