Onsdag 15/7-09

Jag kommer att komma ihåg allt.




Kolla där !
Så illa var inte mitt korta hår som jag minns det ^^
plattången var framme, och vips var det inte så illa !
Jag kanske kan leva med det ändå =D wohooo!






Filmen var underbar!
eller ah, visst klagade vi väldigt mycket på den.
ni vet, samma visa varje gång, dem har tagit bort mycket, och det var inte som i boken, osv osv.
men Harry Potter är alltid harry Potter, man kan bara älska :)

Jag kommer sakna allt detta.

"jag döör, jag döör, jag döör"
jag började dagen med dessa ord, haha.
jo jag såg nämligen att studentkatalogen kommit.
(hehe, det var nämligen så att jag & patricia pratade om den igår, undrade när den skulle komma!)


NV3B - vi var allt fina vi :) hihi*

hittade även lite vimmelbilder på fotogruppens hemsida ..
men vi var inte med på så många, så lägger bara ut två :)




Gud vad jag kommer sakna grejen med skola.
att alltid ha ett tryggt hem på något vis.
Att ha självklarheten att träffa vänner varje dag .. Människor liksom ^^ hehe,
jaja . nu är det bara 1 månad och någon dag innan jag far iväg till Schweiz.
Tror att det kommer bli tufft de första veckorna, innan jag stabiliserat mig .. åh. !

Sen tänkte jag ge er kära bloggläsare, som jag lovat, bilder från helgens äventyr!
haha .. mycket för mina vänners skull !
hoppas ni får lika kul när ni kollar på bilderna, som jag fick !
Kanske lite roligare för oss som upplevde det . haha ! :)

Lördag 11/7-09

Vi blev lite sena, men men vad gör det ? hehe :) ut på vägarna far vi iallafall!


Först åkte vi till Kållered och hämtade upp lilla hanna (Josses kusin) som skulle joina oss :)
Ni ser kanske att vi inte var så pigga ;) haha! Eller vad säger du patricia??


Men vi kom fram :D wohoooo ^^ Gekås here we come ^^


Linn ser ju iallafall ut att vara glad ;) haha! :D


Efter mååånga timmars shoppande så var vi tvungen att ta en paus inne på Gekås, en polarklämma och Coooola!
jag vet att ni tycker om mig för att jag lägger ut så fina bilder på er ;) <3


och efter många rensningar och "behöver jag verkligen plåster för 5 kr? ja det behöver jag"  så kom vi ut med två fulla vagnar !! Efter första shoppingdagen så hade sällskapet handlat för sisådär 6000 kr !
Här visar Linn stolt upp våran vagn ;)


hahahaha; visst är dem sööta ? ;)


Det var mig tusan jobb att få tältplats,
ni förstår dem visste inte riktigt om det var 18 eller 20 års gräns .. men tydligen var det 20 års gräns.
(say what? jag är 19½ och jag är MYNDIG , vad är problemet?)
så jag fick ju rycket, vi trodde inte det var sant, dem mena att vi inte fick tälta!! även fast vi ringt o frågat om bokning osv!
jaja, lång historia kort; jag blev rasande, (som min pappa!! gud vad jag är lik han!) och vi fick tältplats :D:D:D
haha; ingen kan säga nej till mig när jag är arg, och jag har fan rätt =P



När de stora flickorna fixade tältet så pumpa jag& hanna luftmadrasser!
vad märker vi inte det första vi gör? jo ventilen till ena luftmadrassen är borta, wopps! en madrass för lite,
men det gör inget, för vi har ju en dubbel( vi får helt enkelt ligga tre på den)
jag och Hanna pumpar dubbelmadrassen, tydligen ahr vi pumpat för hårt så den sprack !!!
hahahahaahah; vi funderar vad vi ska göra? allt är stängt, ............



vi käkar lite pizza emellanåt :) det var förbaskat gott !och Josefin var iallafall nöjd, för hon fick halva patricias pizza ;) och en bit av min halva,, och sen fick hon ju två vattenflasker för endast 15 kr , det var billigt tyckte hon ;) haha!
(btw; vi är ju inte alltför fräsch, fast fan jag ser lite ut som en kille .. mitt håååår :( hehe)


josefin och jag - josse var faktiskt väääldigt optimist på resan ! tummen upp vännen! ;)


haha; vi köpte karlssons klister och ballonger ( täppa igen hålet?)
sen hittade vi däckreperations set, och efter mycket pill, så voila ! haha!
den funkade lite iaf, patricia vaknade upp på marken, och jag upp i skyn ;) hehe!
Ibland (vääldigt ibland!) så är det bra att väga som en sticka !


Humöret på topp!


Efter en lång dag så började vi bli trötta , hahaha ... så bilderna nedan kan vara lite varning för trötthet!


Vi hittade funktionen att ta många kort i rad .. haha!


och vi var trötta ;)



Sedan hittade vi en ögla på "taket" så vi fäste kameran där, och vips kunde alla vara med på bild"


hahahahahahahahahahahaah !!! denna bilden är bäääst !
Tror att ni förstår vem jag menar ; Josefiiin ;) hahahahaha! Jag ser ut att strypas =P


Damn; kolla in mina läpper,, dem är stooora :O


Sen somnade vi gött ^^, tills jag vaknade och trots öronproppar och patricias "breath right" plåster så hörde mina känsliga öron patricias snarkningar, jaja ;) vi överlevde!


vi (läs: josse) packade och packade och det gick, men ni förstår, vi skulle ju in på gekås i 2h igen , där brände vi ytterligare 2500 kr ;) haha!


Vi stannade till på IKEA på hemvägen, för o lämna av Hanna och för mat !!!
Linn har bara fått en stor finne på näsan, det är därför hon har handen för ( skojja ;) haha!)
nu är det nog Jag som börjar bli lite trött =P

Det var vår lilla tripp ^^
tack kära vänner för en mycket trevlig resa med många skratt!
detta är en upplevelse jag inte kommer glömma,
en upplevelse som kommer att få mig att sakna Lidköping när jag är i Schweiz.
<3

Nu ska jag duscha och greja,
för det är vi 4 brudar som ska se på harry Potter preimären i Skövde ikväll !


update!
jag tror vi är lite Harry Potter skadade vi i vårt gäng,
hahaha
"Jag gör en avakadava besvärjelse på dig om du tog de fula"
det sms,et fick jag från josefin nyligen .. haha

igår skickade Linn ett ljudmeddelande med harry potter låten (n ivet hogwarts låten)
på smset stod de "Nu är det mindre än 24h kvar"

på kvällen i tältet i helgen så låg vi och garva åt Harry Potter,
vilka som var vilka, att jag var Snape, Linn harry Potter osv osv osv...

haha, något fel är det iallafall på oss ;) <3

Mottagna kommentarer:
Postat av: Fatma

Ditt hår blev jätte fint :D



Kan du sicka bilden på klassen till mig, min scanner funkar inte :S

Asså den med vita kläder :D Studentdagen.



KRAM (L)(L)

2009-07-22 @ 15:15:56

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0