Midsommarafton 19/6-09

Lycka.


Har precis avslutat jobbet, typ.
och jag ringde Apple,
och det löste sig ;D wohooo.
tycker DOCK det är sjukt att jag bara har 90 dagars supporthjälp.
vill jag efter 90 dagar ha hjälp med något då går det inte.
då får jag betala,
helt knäppt.
för jag menar, köper jag en tvättmaskin och jag behöver ha hjälp med den efter 1/2 år då får jag det
åh, iallfall,
nu måste jag sticka,
handla snacks osv till ikväll
för jag ska till patricia nu,
hejsvejs

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anton Lundin

Apple har ett extra tillval som garanterar hela tre års fri support och totalt tre års fabriksgaranti. Det kallas Apple Care och kan köpas när som helst inom tolv månader efter datorköpet. Kostar ca 2000:- med studentrabatt. Dyrt, men bra att ha när det krånglar.



Bra att det löste sig i alla fall :-)

2009-06-20 @ 00:27:56
URL: http://www.flickr.com/photos/antonlundin

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0