Fredag 27/3-09

Agera vakt.

det blev 30 min övertid.
på jobbet vill säga.
men jag belönade mig med ett happyMeal.
så nu är jag mätt.
och trött.
ska duscha, sedan bär det av till Patricia.
för ikväll ska vi ju som sagt agera vakt.
kolla små flickor om de bär med sig alkohol.

imorn är det högskoleprovet från 8.30-16.15.
såg att jag var tvungen att skriva ut ett papper.
opps! får göra det hos patricia !



fick hem skatte/deklarationsgrej .
och jag ska få skatteåterbäring på lite mer än 1400kr.
göttkött :)
tjänade som orangakuvertet häromdagen sa, runt 65 000 år 2009.
men vart tusan är alla dem pengarna ? hehe.

självklart har jag en stor del kvar,
men ändå?! . ´
jag som är spara, köper ju aldrig ngt dyrt sådär.
har ju bara köpt en kamera... eller?!
hehe,

En uppdaterad Diana.


Nog för att jag tycker om min gamla presentationsbild,
som var ett kort taget i en studie i Vietnam.
men nu är den lite väl gammal.
och eftersom presentationsbild är det enda jag kan ändra i min bloggdesign.
då jag är ohajj på design & ej vill förstöra min nuvarande.
så var det dags och byta!

det blev detta kort taget från i tisdags.
jag tycker om det röda, stark röda färg.
damn, jag passar i rött (A) haha!
Som Sandra påpekat ( : har jag för mig (?)

Nu är det dags för jobb.
11.30-15.30
det blev inget samtal, vill inte förstöra hoppet,
iaf inte nu när jag ska kila till jobbet sedan.
nej det får vänta.

Imorgon är det Högskoleprovet för första gången.
illa.
det är väl ingen provform för mig.
inget plugg innan & tidspress.
mina svagheter skulle jag säga.
och ENGELSKA ! ojoj.

nej ska äta nu, skicka iväg några bilder till syster.
så hon får något iaf!

Mottagna kommentarer:
Postat av: -marie.sistersdesign-

jo du har rätt nu för dom hade stängt den "gamla" gina butiken på överby.. :P



den nya ligger på 2:a våning (tror jag) i huset..närmast lindex om du förstår? jag köpte mina leggings iaf :P men i XS :)

kram

2009-03-27 @ 21:22:19
URL: http://sistersdesign.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0