Lördag 14/3-09

Ögon som svider.

stannade kvar på donken och åt lite mat.
pratade även med Sarah. skönt.
ska senare kila till elina.
melodifestivalen.
jag håller på Sarah Dawn Finer.

innan dess ska jag göra viktiga saker.
vi hörs.

jag är ingen bebis. behandla mig inte som en.


Ibland kommer de utan anledning.

Uppe med dagen.
ska strax kila iväg till Donken.
det blir ett kortpass, förhoppningsvis.

eftersom jag gårdagen fick jobba längre.
och sedan ville de att ja skulle jobba ÄNNU längre.
nej för gårkvällen spenderades med lilla Johanna!

!!!! Ser bloggen jätte konstig ut i början ?? för nu när jag kollar min blogg är vänstermenyn över allt.-
skit, vad har hänt?!!!!

usch jag mår illa, har ingen lust att skriva ngt.

Mottagna kommentarer:
Postat av: Johanna

Ha! Caroline af Ugglas vann inte! hehe. inte för att hon som vann var så hemskt mycket bättre men! usch.:P

2009-03-15 @ 12:13:06
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0