Måndag 23/3-09

Nu är det roliga slut.

Då var man hemma igen.
packade upp, det tog sitt lilla tag.
testade alla mina nyinköpta saker, det var en del ^^,
men imorgon måste jag ut till staden och ändra lite saker,
ex byta färg, byta tröja pga larmet orsakat ett hål osv osv.



Tack Sofie&Björn för att vi fick bo hos er under denna vistelse och för att ni varit så gästvänliga (;
och Elina, vi fick våra minnen ändå ^^,
typ festande vid Stureplan, kvällsvandringen hem där du blev pimpen, haha!,flertal människor som inte kan priserna på deras produkter, Nordens största biograf m plusstolar ;), "I'll tell you man, rihanna had right good girl gone bad" eller kanske "åååh, jag är såå mätt, jag är såå mätt" ,,, haha !

Nu ska jag läsa twiiiliight, som jag längtat !


Det börjar lida mot sitt slut.

väskan är nästan klarpackad.
elina ser klart på en film,
jag sitter här.
strax ska vi bege oss ut.
så att vi ska hinna med de sista ärendena./shoppingen.
jag har 3 saker jag ska ha.,
ett midjeskärp,örhänge&en tröja.
vore inte fel att hitta ett par byxor. men men.

15.03 åker tåget.
just soo you know.
känns knepigt att börja skolan imorn.
jag har ju haft långhelg ^^


Mottagna kommentarer:
Postat av: ELINA

haha, gud jaa!! vi fick allt våra minnen, kanske snäppet bättre än förra gången ;);) men vi kan ju inte glömma JOCKE ;) grr. I told you he was niiice :D när blir det favorit i repris, ännu en gång? hahaa

2009-03-24 @ 08:43:57
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: johanna

hörru!! skulle vi träffas på lördag? det står så i almenackan min! hehe

2009-03-24 @ 15:35:45
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0