Måndag 30/3-09

Min födelsedag.

Idag fyller jag år.
kul va?
carl hade bakat tårta, för tredje året i rad.
han är för söt.
jag&patricia lunchade på julias praktikplats, café de la champagne.
sen fikade jag med elina.
och hon tog mig till en golfbana.
fy fasen.
första gången, och det blir på min 19års dag.
sen åkte vi in till stan.ö
och senare träna vi med patricia.

nu är jag hemma.
ska se på Patrik 1,5 med min syster.
jag ahr bilder över dagens händelser.
men det tar vi en annan dag.

och snart blir jag en ny rosa mobil ägare!
och även min 18års present, datorn ska inköpas :)
två sommarklänningar blev även mina :)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Johanna

grattisgrattisgrattis once again:D

2009-03-30 @ 22:37:07
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0