Torsdag 12/3-09

PENSIONSLIVET ÄR NÄRA

Kärlek.
Jag är fast .
i fjärde och sista boken i Twilights serien.
det går verkligen inte att sluta läsa.


alla tjejers favoritscen, iaf min, när han stiger ur bilen med RayBen glasögonen och tar handen över Bellas axel - mmuums ;)

idag fick jag hem det berömda oranga kuvertet.
oh lord, då har jag under 2007 skrapat ihop mig över 11 000 kr till min framtida pension.
haha.



Häromdagen hade det bildats istappar på kräftan.
99% brukar jag ha den i garaget.
men detta var ett undantag, ett.
Tycker så synd om bilen när den får stå ute och frysa.
blir lite paranoid och tror att kräftan har något slags liv, den fryser.
Men det har den väl ? ;)

Om exakt en vecka så är jag & Elina i Stockholm :)
Och jag träffar min syster snart (fredag), då får jag även min efterlängtade klänning =D

Btw!
jag har sån sjuk träningsvärk på mina stackars lår.
använde en maskin på friskis.
ni vet den som man kan träna insida & utsida, och det känns såå i röven.
den som man typ som man har en ställning som man nästan ska föda.
iaf, den maskinen.
hemsk mackapär ^^ eller jag som äe otränad =P vilket som!

Nu är det boken som gäller :)
och imorgon jobbar jag, innan dess har jag medarbetarsamtal :)
Wish me good luck!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

HAHAHA! gynekologmaskinen menar du? den är mordisk.

2009-03-12 @ 22:45:09
URL: http://monstudio.blogg.se/
Postat av: Diana

Sebastian; Ändersson, du glömde ditt namn ;) men yes den maskinen menar jag ^^

2009-03-13 @ 09:46:20
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: Sebastian

nej! jag skrev mitt namn, men din blogg gillar inte mig!

2009-03-13 @ 10:44:35
URL: http://monstudio.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0