Söndag 22/3-09


Nordens största biograf.

nu är det snabba puckar som gäller.
vi ska se på en shopaholics bekännelser.
jag har längtat.
vi ska se i nordens största biograf, dessutom har vi "plusstolar"
alltså lite lyxigare&bekvämare.
vi hörs!


Stockholm, here we are!

då startade tredje och näst sista dagen i storstaden.
utekvällen var lyckad, och systers pojkvän var så flickvänssystervänlig,
igår var det staden, även fast vi kom upp lite sent.

jaja, iaf iaf, jag låter lite bilder tala för sig ! :)


på tågresan ,, Stockholm here we come ;)


tjejorna och björn bakom kameran ;)


lejon är ett måste på kort, sergels torg med! men elina var inte så bra på de där med att ta kort, får göra ett till försök idag :D


Jag & Elina inne på ett köpcentrum, tror det var i Nacka :)


Tacokväll , hehe gott gottigott gott!


sen började det roliga ;) haha! ^^


Bilden är klockren, båda sträcker sig efter cidern efter en viss dryck ^^, haha!


mums :P haha!


fiiint va ? :)


sen skulle jag & Elina ta oss in till östermalm, the brat område ;) men jag har ju en svåger som är brat ;) haha!


the happy couple ;)


the LIM sisters :D


armbrytning, har ett klipp på mellan mig&silvia, gissa vem som vann efter en hård fight ?? och gissa vem som är bäst ?! DIANA den yngre systern ;)


sister and svåger, haha fast dem är iofs inte gifta, men ändå ^^


vi blev indragna till Oxid, klubb vid Stureplan. det var faktiskt 20+, men vakterna sa åt mig och elina att "dra inte hit massa andra" ;) haha nejdå, vi är faktiskt från lidköping =P


Watermelon martini, sjuuukt söt och sjuukt god :)



Framåt 3 tiden blev elina pimpen, sagt av killarna!


igår/Lördag, vi åt på Jensens, segaste serviöteren hade vi, även suraste! idiot :P


syskonen Johanssons hela skaran ;)


och syster blev tvungen att säga hejdå, haha . jags kulle hjälpa henne att shoppa upp 2000, det blev 300 :P haha!


the happy couples, also our siblings (;


sen gick vi hemåt, spelade spel och jag var såå nära på att vinna, men björn den gamblern vann, fast jag & sofie vann Alias .. vi avslutade med filmen Taken, som var sjuuuukt bra, ingen komedi bra, utan den berörde och den var bra :P

Nu ska jag duscha,
sen ska jag & Elina ut på äventyr :D

(:

Mottagna kommentarer:
Postat av: johanna

ååh dumma jag vill också till stockholm och östermalm!! :D

2009-03-22 @ 10:11:10
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha.. du har verkligen valt de absolut snyggaste bilderna.. ;P

2009-03-23 @ 12:13:14
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0