Fredag 16/10-09

Det löser sig.

Jag får helt enkelt tänka så.
för snart börjar min färd hemåt Schweiz.
Och denna gång ensam mot en tyst lägenhet.
och inte mot mitt riktiga hem.
Men allt löser sig.
Detta fixar jag. även fast det är tufft.



Ikväll är det utgång som gäller.
På lidköpingsbornas hederliga sätt, Stadt.
Där inträdet inte ligger på nära 200-300kr.
Utan här är det 80 kr.
För ikväll ska jag ha så jäkla kul.
för jag ska njuta av att vara ute med Mina vänner <3
(tyvärr hade jag ingen bild på oss alla, iaf inte nära till hands!)

men jag menar,
kan något bli bättre än
josses&fridas skönsång via singstar, en rafflande kortspelsmatch, ships, dicka, umgänge, skitsnack, skratt och allt detta med Mina Bästa vänner <3

NU
så ska jag göra sista minuten räenden.
ska ta en sväng till skolan.
ska ta en sväng till stadshuset.
en sväng till solen ;)
och fredrik är min privata chaufför - tack :)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0