Måndag 19/10-09

Ny start. En månad.

Då var man tillbaks i Schweiz.
Och det är med blandade känslor.
Gårdagen bjöds på göteborgs runda med Frida, Linn & patricia.
sedan framåt eftermiddagen skjutsade de mig till Landvetter.
Ushc vad hemskt det var att säga hejdå.
och veta att jag hade 7h resande till en tom lägenhet framför mig.

jaja,
så illa var det ändå inte som jag trodde det skulle vara.


om exakt 1 månad kommer ni hit. Ni är bäst<3

jaja.
det var iallafall jätte jobbigt att vakna idag.
Det var inte många timmars sömn, närmare bestämt 5.. jaja!

Ikväll ska jag in till Zürich.
till svenska kyrkan.
usch min kropp är helt död.
Men behöver träffa lite folk, vissa är ju helt underbara =D
(andra visa sig vara något till en början, men oj så fel man kan ha!
Hoppas Du är nöjd och glad nu, )

btw; har ännu inte fått internet, då de skickade modemet förra veckan men skicka tillbaka de då jag inte kunde ta emot de... men ska nog få de tills i helgen iaf!!

Mottagna kommentarer:
Postat av: din chaför

hello josse var verkligen inte med dig i gbg, det va ju jag! :( ;)

2009-10-19 @ 16:28:33
Postat av: Emilia

Jag tror vissa verkar väldigt nöjda nu!;) hahaa! Lycka till och kick some ass, sötnos!

2009-10-19 @ 22:36:53

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0