Onsdag 7/9-09

Ingen vanlig Onsdag.

Nu är det helt tomt i det rum som varit mitt i snart 2 månader.
Ikväll sover jag i min egna lya.
Skulle egentligen sova där igår, men jag kände att ja ville se 2 avsnitt av Svenska Hollyoodsfruarn.
Och internet finns inte i lyan..än.
Det beställdes igår, och kommer om 1-2veckor.
Men ikväll efter Tyskan beger jag mig till mitt egna :)


och kolla vad jag såg ;)
min lilla lilla kines blogg hade besöksrekord ( iaf rekord de senaste månaderna!) igår.
haha, rekord o rekord, det handlar ioförsig bara om ett 50-60 tal läsare.
men ändå ;)


snyggaste bilden på mig och victoria ? ;P hehe i Lugano*

Idag har jag Harald hos mig hela dagen.
fast han får tyvärr leka lite själv.
för familjen har dröst på mig med 100 tvättar typ.
Lakan ska bytas & tvättas, jag ska stryka(!!) och tvätta massor.
Eftersom familjen åker till Dubai på fredag,!
Men lite lego ska ja allt försöka hinna med :)

UPDATE!
skit också.
antingen tog jag för mkt tvättmedel.
Eller så stoppade jag tvättmaskinen för full.(Sa ju att jag ahde mkt tvätt!)
för det var massa massa skum bara i maskinen.
så jag fick öppna den, 10liter skum rann ut.
och ta ut lite kläder .. så nu är den igång igen ;P

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0