Söndag 11/10-09

I'm gonna live forever.



filmen var tyvärr inte så bra.
och då brukar ändå Jag&Patricia tycka om musik, ungdomar och sånt ^^,
nej tyvärr. tråkigt.

Klockan är endast 22, men jag är redan slutkörd.
trött.
och imorgon är det Måndag.
Shit, känns som jag vart i lisch i 1h.
nej jag vill inte att veckan ska gå snabbt. stopp!

Vet att jag i går skrev att Lidköping inte är något för mig.
och jag står fast vid det.
Men ändå så känner jag ångest över att åka hem/till Schweiz snart.
Jag vill vara med mina kompisar.
Men det går ju inte förevigt,
Vad vill jag egentligen ?
Jag vill tillbaka till skolan, och inte högskola eller komvux.
Utan gymnasiet, jag vill gå om gymnasiet.
Jag vill kunna ta min bil på morgonen, åka till skolan, och sedan på kvällen antingen Jobba (donken, I miss it!) eller träffa ngn vän eller bara vara hemma.. åh fasen vad jag saknar de rutinerna.

Nej Diana,
jag vet att ja inte kan gå om skolan.
jag vet att ja inte kan vara kvar i lilla lisch förevigt.
men lilla lisch känns så tryggt, så äkta och så hemma!

Ångest&Shopping.


Har precis shoppat med mamma&pappa. Överskottsbolaget, Lidl & Netto besöktes idag.
Mer kommer, ska besöka willys& Hjertbergs i veckan :)
Det gjorde Ont i mig att inte kunna köpa Mamma scans köttbullar 1kg för 25 kr !!
ja menar, 1 kg köttbullar på IKEA kostar 140 kr i Schweiz (!!!!!!!)
Ovanstående inköp har kostat mig 400 kr,
400 kr som inte gör ont någonstans .. för jag vet att det är så sjukt mkt billigare här och dessutom är GODIS/Lakrits något jag kommer behöva ! haha :)
(15 portionspåsar med soppa, min helgmat framöver ;))

NU så ska jag kila iväg om 5min.
Ska se på Fame på våran gamla hederliga biograf i Lisch med Patricia :)
Våran kära biograf som är sååå bra ^^, nej men det ska bli mysigt.
ett minus är att jag måste cykla.. brr, jaja!

Imorgon ska jag träffa min vän Elina.
Ska bli förbaskat kul :)
Blir alltid så mkt skit snack med den ungen, jag behöver det :)
(ska försööka fjäska vääldigt mkt för pappa, vill ju ha hans bil!)


(vill köra min bil juh, min kräfta. min lilla bil. men den är ju avställd, tråkigt.)

Körde förresten pappas bil förrut, hans BMW
Pappa satt självklart bredvid,
han som var rädd innan, nu när jag krockat två gånger. anar ni att ja måste bevisa att jag verkligen KAN köra..
iaf. var lite rädd att jag inte glömt de där med koppling.
men det gick super, det var liite jobbigt i början, bilen "drog" när ja körde låångsamt med 2an i.
(Jeepen i Schweiz är ju automat!)

Förresten;
Hade lite ångest idag när jag vakna.
Men jag kan ta det senare.
för nu måste jag verkligen kila.!!!!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anton Lundin

Länge leve automat! Varför ska man egentligen hålla på och slita på kopplingen stup i kvarten bara för att få optimal utväxling?! Vadå 1800-tal?? Varför är inte alla nya bilar idag automatväxlade kan man fråga sig.

2009-10-11 @ 19:58:50
Postat av: Anton Lundin

Välkommen hem till Sverige förresten!

2009-10-11 @ 20:00:26

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0