Torsdag 29/10-09

Saturday is gonna be a good night.

wohooo, nu börjar min helg.typ.
ska iofs babysitta imornkväll.
fast vi ska hem till Lisa (Emma, Filippa &Hugo) s
så det blir ju inte som en babysittning...

imorn ska jag in till zurich.
ska ju jaga min brödrost.
berättade de för Jarl&Sophie, dem skratta åt mig.
haha dem sa att ja kunde höga budgeten lite, haha.
(alltså att dem skulle betala en brödrost!)
woho, så hur som haver kommer jag ha en brödrost :D
och det känns bra, så behöver ja inte vara för ledsen om min 35kronors brödrost är slut!

på lördag blir de roadtrip till Luzern .
om inte annat blir de loppis!
på kvällen är jag bjuden till HALLOWEENPARTY!!!
och kvällen erbjuder även gratis inträde på nattklubben om man är utklädd!
(tjejer; nattklubben ja hade tänkt vi ska ut till, så ja ska checka stället om de duger ;))
och ja menar gratis inträde (då de kostar 210 svenska riksdalar i vanliga fall!) tackar man ju inte nej till :D


Sophie letade fram denna häxhatt bland hennes maskerad resurser =D

På söndag väntar bio för mig :)
Antagligen ska vi se på The Ugly Truth :)
(i en bio med skinnfåtöljer ?!?! ;P )

Men nu ska jag allt ta och grejja lite ^^,
Happy Halloween på er!

Stor shopping.

Nu är jag hemma igen.
har avnjutit min frukost bestående av två mackor med ost & salami. och ett glas tropicana juice.
Idag kommer det bli en hektisk dag.
Me like <3.
Ska strax och handla, stor handla (!)
därefter är det tvätt som ska hängas&vikas.
Och samtidigt som jag ska storstäda hela lägenheten, damsugas&moppa!
och även bädda gäst sängen!
Hämta Harald för att sedan köra vidare till Lisa & Emma. (mini playdate!)
Vidare för att hämta Greta & Sixten.
Sedan tilll återvinningen.
och därefter matlagning!
Så det blir ett tight schema .. better to start now!


(400CHF=2800 SEK har jag fått, och ett A4 papper som köplista .. ni anar att jag ska stor handla va? ;))

Vi hörs!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0