Onsdag 04.08.10

Snart bloggen. Snart

Ohoj, då var jag tillbaka.
och jag orkar verkligen inte lägga upp några bilder .. än.
snart, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
snart kommer det ett bildregn.

Vad har hänt sen sist!?
jag har träffat min underbara au pair familj, förutom S.
Det var helt overkligt att se dem i Skara, Skara SOmmarland.

Jag har vart på årets första Måndax klubb.
och det var helt Underbart! Sjukt bra.

Jag har träffat min forna vän CalleBalle.
och det var hur kul som helst ;) har saknat den pysen.

Jag tycker att det är mkt roligare att shoppa hushållsartiklar än kläder.
ohj, vuxenpoäng!.
vad sägs om en sandwich grill (varma mackor) från OBH nordica (viktigt!), hur söt som helst, "en manna grill".

och jag har sett på för mkt O.C.
har bara ett avsnitt kvar av säsong 1. och den ska ja se på ikväll.

Vi hörs.
so long.
imorgon är det bad och grill kväll på Sommarland.
och husaren.
hm. vi får se va? haha.

tjingtjing!!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0