Lördag 16/1-10

Tonight's gonna be a good night.

Alarmet stod på 8.
Men det var inga problem att snooza till 9.28!
haha.
där rök den tidiga uppgången.

Ska kila iväg till IKEA.
Möta upp Rita!
en runda där och lite köttbullar ska väl avnjutas.

Ikväll vankas det Kaufleuten.
Svårt att slå förra gången!
Hoppas på bra musik och mkt folk!
Det står att det ska vara house musik???
Iofs stod det detsamma förra gången vi var där.
men det var det då Inte. RnB för hela slanten !!
vi får se, vi får se!

Ps; har jag sagt att jag har världens bästa au pair föräldrar??
om inte så säger jag det igen ! Jag har Världens Bästa Au Pair föräldrar!
Igår visste de att ja skulle ha myskväll, så de skickade med 2 chipspåsar, kanelgifflar och en stor daimpåse .. allt från svenska shopen på IKEA .. hur gulliga är inte dem på en skala??


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0