Onsdag 13/1-10

Onsdagen den 13e? Otur.

Äntligen,
Hemma i min lägenhet. alltid lika skönt.
Idag har varit en helvetes dag.
Började med att jag fick ett såntdär dyck.
jag-måste-ha-en-grej-so-badly.
efter många samtal så har jag fortfarande inte saken.crap.

sen så får man ett mejl.
Gårdagens flygbiljetter är Inte bokade.
tusan?
får väänta tills klockan 16.
ringer mamma&pappa. Grattis Mamma på födelsedagen förresten!
hittar ett annat flyg.
billigare och bättre tid.
bokar.
men visst ja, det ska tydligen ta slut biljetterna!
tick tack, om och men.
Äntligen är biljetterna bokade.
OCH vi har fått våra E-tickets!!! <3

nu ska jag se på Paradise Hotel.
jag har haft tyskalektion btw!
hejdå.


Grattis Mamma!!
(ursäkta mig . det var Studenten, och det var lagom mkt av det goda!)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0