Tisdag 12/1-10

Finfrämmat.

TOTALGLÖMDE!
Idag har mamma,pappa&Julia bokat biljetter till mig!!!
De kommer 1 april - 5 April!
och dem har självklart med sig 20 års presenter till mig då jag fyller år den 30 mars!




Tiden går för snabbt för min mage.

Har precis städat lite, så det ser gaanska bra ut.
Tog även min dusch . skönt.
Jag upptäckte att jag har ett X antal böcker som jag måste börja läsa!
Är fortfarande på " Jenna Jamesson!".
Sen märkte jag att jag har Över 200 värmeljus.
och att jag dessutom har Över 8kg Godis (Alltså Inte bara lösgodis!!)
massa kex(!), 12 carbonara paket, 6 chokladmousse paket och 6kg Pasta.
När ska jag hinna gluffsa i mig allt detta??
ja menar, jag åker ju hem snart (!) (eller ah, om 6 månader!!)
är ju som sagt väldigt nojig ang min hemresa ..


om jag får 2 munnar så kanske allt går ner!?

tusan, jag måste ju trott att jag aldrig skulle få se godis mer i mitt liv.
haha herregud, kan ju inget annat än skratta när ja ser allt godis jag har.
alltså det är nästan lite hemskt ..!

Denna helg ska jag äta gott!
Och laga riktiga måltider .. japp, så får de bli!

nej, snart ska jag stänga ner datorn.
sen ska jag skriva dagbok och läsa bok.
och gluffsa i mig ngt av allt de goda jag har!
that sounds good to me!

Frustrerad. Tala Engelska!
Det var ett jäkla spring.
Gick till posten för att skicka iväg ett paket.
Det var ingen av kärringarna på det stället som talade eller förstod engelska.
efter många spring så skickade jag iväg det.
dyrt var det också!
och nu i efterhand blir jag nojjig.
Skrev jag rätt adress? (det var ju så mkt tjat därborta samtidigt!)
och sen glömde jag skriva "C/O familjens efternamn" på avsändare.

åh ..
frustrerad och irriterad!!
Bäst för Die post att paketet kommer fram !!!

För många tankar för att rymmas i det lilla utrymmet.

Tankar.
just nu har jag alltför många av dessa.
och det börjar bli jobbigt.
De är som demoner.
Kunde knappt sova häromkvällen.

Framtiden.
Det är den som ställer till det för mig.
gud vad jobbigt.
kan man inte bara få leva i nuet?
Nej.
för man måste tänka framåt.
Aja!

Nu ska jag göra ett ärende.
sen måste jag hämta Harald.


Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

då är dte ju rba om du lär dig tyska!

2010-01-12 @ 15:52:29
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0