Torsdag 28/1-10

Bättre sent än aldrig. ZzZzzz.

För 2 veckor sedan; Lördag


Jag och Rita strosade på IKEA - mycket trevligt ..
Sverige in our hearts .. svenska namn, svensk mat, och svensk shop . Hur mkt mer hemma kan man känna sig?
mjo, priserna skulle väl kunna vara lite mer svenskt!!


På kvällen lagade vi oss en hejdundrade god middag!
Det var pasta carbonara, en reedig sallad & vitlöksbröd !!


Musiken dundrade ur mina iPodhögtalare och även vi kunde de dära med självutlösare ;)


Mötte upp Felicia och begav oss till Mascotte!! Dansade natten lååång, avslutade med nattamat och anlände hemmet när jag i vanliga fall redan kommit fram till jobbet =P



Sedan var det strålande väder & sol häromveckan, man trodde ju att det var Vår påväg.
Men det är som bortsnöat nu =P

Fredag; Förra helgen!


Vi var 9 tjejor som gick ut och åt, Santa Lucia . Det var smarrigt .
Men pizzan kostar banne mig nästan 3x så mycket .. jaja, gott var de iaf!!


haha . på toaletten.. =P


Sedan drog vi vidare till ngn bar, sen vart det Kaufleuten hela natten lång ..!


Lördag;


Jag och Rita vaknade efter endast 4 h sömn .. men vi sov vidare,
åkte sedan in till Zürich, och där shoppade vi loss .. Love rea och älska bra kap!!
sen handlade vi mat .. och åt salami påvägen hem =P


Tadaaa! Varma mackor med sallad (den stod rita för!) och chokladfonduen stod jag för ..!


Mums!! kvällen avslutades därefter med Madagaskar, och klockan 1 på natten satte vi igång fonduen igen..!!

Söndag;


Att vakna upp och sätta sig vid bordet till detta är Inte fy skam, tack Rita! :)
Jag undrar varför jag inte gjort så mkt sånt mys i min lägenhet i höstas??
Love Love Love, kmr bli mkt sånt tror jag ! :)


Sophie ringde och jag kilade med Sophie och barnen till en djurpark.
det var mega kallt .. jag var ju stadsklädd!! =P


Jag och mina gosiga små troll till Au Pair barn!


Det var nog första gången jag var på djurpark/Zoo .. alla dessa djur sprang ju tusan löst !! och dem var inte människoskygga!!



Det var kallt, men vääldigt mysigt :)


Jag hittade min kiosk ! hhe,
på kvällen åkte jag in till kyrkan, och en gudstjänst .. det var ju trots allt Söndag ;)

nej hörrni,
nu tog jag ju på min powernap tid.
vilken duktig bloggerska jag är!
fast ska nog fortf ta en snabb snabb powernap,
idag väntar en hektisk dag.
och ikväll ska jag in för starbucks och emma!

Mottagna kommentarer:
Postat av: linn

vilken underbar vecka du verkar haft, livet verkar ju inte helt fel.hade inte tackat nej till kaufleuten igen alltså!...förstår om du stannar kvar längre även fast jag skulle vilja ha dig här!!



går inte en dag utan att ja tänker på dig min fina diana<3

2010-01-28 @ 21:16:37
URL: http://linnskarpvold.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0