Måndag 14.06.10

Sista veckan.

Det är faktiskt sjuukt galet att jag om exakt 1 vecka är i Sverige.
Efter över 10 månader.
Jag måste säga att jag är fäst i Zürich, Richterswil, Pfäffikon, Schweiz.
det kommer vara konstigt att inte ha min egna lya i richterswil, att inte kunna festa till 4 på morgonen (?), att inte kunna ta en starbucks frappucino, att inte kunna ses vid klockan, ja Allt kommer vara konstigt.
Men jag tror att jag behöver komma hem för att inse hur mkt jag saknar alla därhemma .. (?)

Mina 10 månader här i Schweiz har varit helt underbara.
och jag vill tacka min familj här och alla mina underbara vänner ..
Vad skulle jag gjort utan er?


Starbucks vid Central - där har man ju varit ett X antal ggr ;)




Jag vet, Zürich är fint och jag älskar Zürich.


Banhofstrasse och min fina Rita . du är mega bra!


HAUTBANHOF ..

richterswil - det var ju brand häromdagen!!!


Gamla staden i Zürich .. <3


Vi grillade och hade mysigt i fredags ..


Barnkalas . killkalas ,, fullt ös medvetslös!! :)


HAHA, påväg över till Lichtenstein .. nämnde jag att det var vääldigt soligt? ;);) HAHA!


och hey, jag gillar brun utan sol!!



ett två tre, hopp hopp!! ;) HAHA!


felicia min vän, I'm gonna miss you ..


vi skulle UPP till furstendömet/slottet!! och ja trodde jag skulle dö ..


we're going UP!



fint var det :):)


vi kom fram !! :D we made it .. men då fick man ju inte ens gå in o kolla på slottet, vad är de för något??


och vi picknickade osv .. sen tog vi en powernap ;)
Lichtenstein - Vaduz (huvudstad) var ingeting att se, men vi hade så sjukt skojj ändå, trots att halsen inte irkitgt var med ..
Dagens citat "Hur har du lyckats med en sån äcklig pastasallad?" /Sofia Lenshof.

Tack tjejer för en härlig dag, det blev ju lite bråttom tillslut ;) Haha!!

Ikväll har jag sista tyskalektionen.
jag vill helst bara sova . men aja,
sista gången.. !!!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0