Söndag 28.06.10

Sommarmatte och en grym helg.

01:13.
borde egentligen sova, för ska ju upp om mindre än 7h.
men ett snabbt inlägg.
helgen har varit grymt mysig.
har varit i båstad hos felicia och idag var vi i Malmö, mötte upp Fs kusin Julia.
kom hem till Ljunghusen vid 22.
har suttit m Jarl och kollat på KingKong lite halvt.
men jag ahr försökt göra sommarmatte.
som jag redan lyckats hamna efter.
MEN jag har nu faktiskt gjort ett avsnitt (2 prov) , så snart är jag ifatt igen.
första provet gick på första försöket.
sen har jag ju fastnat o gjort småfel, skit irriterande.
men nu så fixade ja de. :)
så nu är ja värd lite sömn.

får återkomma om uppdatering om helgen.
men snart är ja ju tillbaks i lisch .. galet!!!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0