Torsdag 03.06.10

Beroende. jotack.

Ikväll har jag massor med känslor.
först är jag trött och lite seg sjuk.
sen så upptäckte jag att datorn var paj, det har spruckit lite.
J lagade det lite med superlim, helt okej.
sen är det ju dehära med ångest.
ångest inför packning och att åka hem.
ångest över hösten, göteborg(!).
och lite annat skit.

Sen inser jag nyligen att jag glömt min dataladdare hos familjen.
det betyder att jag inte kmr ha någon dator ikväll, batteritiden tar slut strax.
och imorgon är jag ju ledig på dagen (!)
men jag ska ju faktiskt in till zürich, så ja ska ju inte behöva datorn.
MEN ÄNDÅ ; haha..

aja, då ska jag nog se en film.
aja vi hörs.!


No time to be sick.

Det blev inget Zürich igår.
Både jag och Rita känner oss dåliga.
Så jag började lite med mina to do saker. tiden rinner ju iväg.
Dricker flera liter med Citron och honungsvatten, verkar inte funka.
aja..


Om exakt 2 veckor så ska den stora väskan vara stängd.. det känns inte alls trovärdigt eller relevant faktiskt, och jag hade så gärna velat säga och tro att 'Jag ska tillbaka till Zürich efter sommaren', men som sagt. jag har ju faktiskt bestämt mig!! och jag vet att det är ett rätt beslut .. Bara jag kommer in i Göteborg(!)


Om exakt 1 månad är jag hemma i Lidköping igen. och dås ka jag köra min lilla kräfta igen, som förr !! ;)

Aja, Imorgon är jag ledig =D
fast ska vara barnvakt på kvällen.
inte alltför jobbigt då vi ska se på film o mysa!
På lördag är de parkhäng mm, vädret ser lovande ut !
på söndag är det SATC 2 som gäller, !! :)

vi hörs,
PUSS!
(imorn är det helg? how wierd!)

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

Diana,, varför har du en bild på ett SAS-flyg????

2010-06-03 @ 21:53:01
URL: http://justfollowus.blogg.se/
Postat av: Linn

SATC va asgryyyym!!! =)

2010-06-04 @ 00:29:03

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0