Onsdag 23.06.10

Världens mysigaste ställe.

det blir lite dåligt med uppdatering som ni märker.
men här kommer en som heter duga.
Jag har ju då varit här i Sverige, Skåne, Höllviken, Ljunghusen sedan torsdags kväll.
Jag har fått 13 STORA röda kliande myggbett.
jag har nog aldrig, aldrig haft så många stora som kliar samtidigt - galet.
Det har varit fullt upp ända sedan start.
inte för att det är mkt o göra, men gäster har vi haft varje dag.
och aktiviteter.. skojj!!

Måste säga att det är jätte ovant att vara i Sverige.
såg i tidningen, köttbullar för 24.90kr/kg .. och i schweiz kostar dem 140. hahaha!
jag var inne på ICA häromdagen, kändes knäppt. haha!
var nära o säga "Grüzii" till folk ..


Stranden .. jag trodde jag såg i syne när jag såg detta.. som vanlgit så fångar kameran inte allt, det var helt underbart!!


Ja, det är verkligen såhär fint x 100!


Jag bara Älskar detta stället!


2 av mina goa söta troll!


Alexandra,- Gretas vän här i SWE .. barnen badade.. och vet ni vad, JAG badade faktiskt idag .. det var svin kallt, typ 16° ..


Söta sjöbodar .. min familj har också en :)


Barnen spelar tennis 3ggr/v .. men de har lyckats pricka in så att vi är vid tennisen varje dag, pga harald går i en annan grupp.. men dem är jätte duktiga. och jag blir sjuukt spelsugen .. tänka sig gamla goa tiderna när ja spelade!


Vi var vid Skanör och åt Världens godaste varmrökta lax.. sjuukt god!! med grillade meloner, sparris, chiliräker och potatis .. himmelskt gott.. jag åt upp HELA tallriken ..


Skanör fiskhamn och min söta lilla plutt!


Här har ni Världens goaste, mysigaste, härligaste och bästa Au Pair familj .. Nästa Au Pair, min efterträdare ska skatta sig lycklig som hamnar i denna familj .. Ni är Bäst!


Det är fria kossor som betar här i Heden, naturreservat.. Sophie älskar dem.. och dem betar alltså tättinpå vår tomt.. !


Trädgården med gungan, hängmattorna och trädkojan är ljuuvlig!


ohooj, inte okehj bild på mig. men ah jag och söta greta och kossorna!!


HAHAHA; Jarl skulle gunga med vinglas, och vi tog fart och skratta så vi dog.. nästan!


Söta Söta söta!


Hejåhåå, upp i luften ska vi !! .

Vi har grillat varenda kväll och ätit ost, jordgubbar, glass, grädde i MÄNGDER.
och jag bara älskar livet här,.. (minus för myggorna!!!!)
men jag måste säga att jag saknar Zürich och mina vänner.
det blir lite jobbigt när de inte finns ngn i ens 'egna ålder'.
Men jag har det bra .. som ni förstår!

Snart är det Midsommar också.
och detta året ska jag få vara med om en Äkta Svensk midsommar.
blir mysigt !!
Nu är jag så trött så ja borde egentligen sova.
klockan är snart 23.
Men jag funderar på att se på sista Glee avsnittet.
(jag var så trött förut så ja somna med barnen i soffan framför bolibompa!)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Josse

Det låter och ser ju helt underbart ut!! Tänk då när jag kommer till Sverige & allt är såå mkt dyrare..inte kul...Hehe, du har vart en vecka utan ngn i vår ålder, tänk då på mig;P. Det hade du aldrig pallat

2010-06-24 @ 05:00:40

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0