Månad 07.06.10

Haltande Kines Au Pair.



Idag är jag en haltande kines au pair som njuter av sina sista dagar här i Schweiz.
såret är nog läkt, det ser ganska så svart ut och det pulserar och bultar och en bula befinner sig på smalbenet . men äsch jag lever :)

Vädret hade väl kunnat vara bättre, molningt förtillfället. men jaja! :)
Idag är det måndag, min näst sista måndag här i Schweiz.
Säger bara ett ord - GALET
och min näst sista tyskalektion, UNDERBART.

i veckan är det fullt ös igen.
idag är det tyska,
imorgon ska ja träffa sofie,
på onsdag är det jag och rita,
på torsdag kanske ja ska se på 3Dbio (street dance)
och sen är det FREDAG, då är ja ledig =) och då är det sista Zürich utgången som gäller,
på lördag är de S och H barnkalas,
på söndag ska jag kanske till Lichstenstein..
SÅ nu har ni koll på va ja ska göra ;) anteckna helst :D HAHA!

Usch vilken tråkig blogg jag har förtillfället . vad ska jag skriva? ^^

Mottagna kommentarer:
Postat av: patricia

tur att du inte har leukemi ;)

2010-06-07 @ 17:22:36

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0