Första Mars 2010

Dödens Modem eller icke teknisk?

Aja modemet ville inte.
och nu fungerar inte tv-kanalerna heller.
Ja vet inte vad jag gjort för fel.
Lär väl förstöra all elektronik i lyan.
Ska testa ikväll.
annars skulle J hjälpa mig på fredag..
Så förhoppningsvis har jag internet hur som haver i helgen!
jaja, har jag klarat mig utan itnernet i lyan i över 1v så klarar ja de en vecka till ^^
Nu ska jag ta tåget till tyskan.

(ps; jag kom på mig själv - gud vilket tjat om mitt internet.. var det ngn som sa internetberoende? :P )

Rihanna konsert - Here we come!



Kolla vad jag hittade i brevlådan nyss?
och nämnde jag att det är 14° och att jag bär vårjacka ? ;)
Bara mitt lilla internet (modem) fungerar så är ju mitt liv mer än Underbart! ;)
och om det lilla är de enda problemet så förstår ni att ja har de bra ! =D


Internet is back - oder?


Då var tydligen min internetuppkoppling tillbaka.
Men modemet vill inte riktigt connecta.
trots att jag har restartat.
tekniska jag får väl ta o försöka senare ikväll igen när jag är hemma från tyskan.


Emma, Rita & Jag för någon vecka sedan!


Utgång en random vecka ;)


Vad tycks om min nya frisyr som Rita fixade igår?

Nu har jag saker o göra.
Mycket.
hej och hå.



Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0