Fredag 5/3-10

Nu är det Helg . IGEN !!!

Alltså det är Sjukt hur snabbt veckorna går.
Helt Sjukt.
Idag har jag jobbat en liten stund,
fast det har varit lite städning, rensning, handling och lek.
Sen har vi ätit våfflor också.
Med massa grädde & Sylt.
Nu har jag handlat, och dessutom städat lyan.
För inom 20 min har jag 2 gäster på ingång.
Rita och Johanna.
Vi skippar utgång för dagen.
Men vi har film, carbonara, mango och vindruver !! =)



Kolla vad jag köpt till mina små troll i påskpresent?
Den är stooor, hade jag varit barn och tyckt om choklad hade jag velat ha en sådan!
jag var bara tvungen att köpa ^^,

nej nu kommer dem strax, tjingeling!
Imorn ska vi fram på stan, jag är i jakt efter ett X antal saker!
tjing tjing!

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

våfflor står på schemat mellan 24-29e mars!:)

2010-03-06 @ 17:38:51

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0