Onsdag 17/3-10

Babysitter. Lite mer avslappnad nu.

efter många om och men.
Nu är jag färdig. barnen sover.
och mina ögonlock bränner.
Sitter med marängswiss.
J kommer hem vid 23.
jag kom på att jag glömde det viktigaste som behövs när jag sover.
tusan . aja får klara mig.
Imorn är det torsdag, sen är det FREDAG!
visst känns det som jag alltid skriver "HEEELG!?" eller hur??
sjukt snabbt går det, och om EXAKT 1 vecka är jag på flygplatsen och har hämtat upp Elina.
<3


I ett stort Nötskal.

Jag åker med H till min lya för att hämta saker, för jag ska sova hos familjen inatt.
Lämnar H i bilen utanför lyan, ska ju bara upp en snabbis.
Hör bilen börja tuta.
Springer ner fort som tusan ..
Ska gå upp igen.
Kommer inte in. för nycklarna är däruppe!
Tänker, tusan också .. åka tillbaka till familjen o hämta reservnycklar kanske?
Nej för kommer ju inte in där heller, nycklarna är ju fortf däruppe!
Ingen granne är hemma som kan öppna ytterdörren.

Så jag & Harald får åka in till Zürich.
vi får springa som galningar, hinner precis med ett tåg.
puh. men NEJ glömde ju köpa biljett!
hoppar av, missar tåget. så får vänta på ett segtåg. jaja!
Och vidare till J jobb.
och sen snabbt tillbaka..
6 olika tåg sprang jag & H till.
tog bilen, åkte hem till familjen för att sedan åka tillbaka till lyan.
JAG ÄR HELT SLUT!

ikväll är jag barnvakt.
och dessutom måste jag greja med att skicka in papper till studera.nu.
ÅH; ORKAR INTE!!!


Om 1 vecka så är du här !!!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Patricia

VA GLÖMDE DU DIN SUNK-BJÖRN???

2010-03-18 @ 13:27:31
Postat av: elina

jag läääängtar !!!!:)

2010-03-18 @ 20:45:01

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0