Söndag 14/3-10

You got to pump it up.

Igår handlade jag en ny bakelse - underbar.
och för att bryta mot det söta gulliga blev det ett par tuffa gladiator skor också!
Nice va? ;)
Schweiz har också sina gömställen vad gäller shoppingen!



Denna gräddbakelse tänker jag bära nästa helg - Nordisco
(FYI sidenbandet utgör en rosett på baksidan av klänningen,)

Gårkvällen blev väl inte riktigt som tänkt.
Men det blir det ju inte alltid. haha!
Nu sitter en seg men utvilad (?) Diana framför datorn.
Jag har sett på filmen "It's complicated" som var rolig och bra !!

Om 1h beger jag mig mot familjen H.
Där vankas pizzabak och därefter film - Percy Jackson & the olympians, the lightning thief
Den verkar toppen bra - reggisören av Harry Potter filmer och i faktiskt så verkar den vara i samma stil som HP.
(Synd att lilla loppan Greta redan avslöjat en del saker. haha ungen!)

Hoppas ni får en toppen sista dag av helgen.
Om 10 dagar kommer Elina . galet!
och vädret verkar gå upåt! det är strålande sol och det ska bli 13-17° senare i veckan!!
men jag ska int eha för höga förhoppningar!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

hemma hos mattssons blir det tacos och percy jackson me ;D

2010-03-14 @ 19:49:12
Postat av: linn

suuupersnygg klänning!! me like ;) va filmen bra förresten, värd att se på bio?

2010-03-15 @ 18:48:58
Postat av: elina

du är så sööt <3

2010-03-16 @ 12:18:58

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0