Tisdag 2/3-10

Inte okej alls.

20:11
Jag känner mig inte alls kry.
Anar en huvudvärk påväg.
och är helt seg och trött.
Så en förebyggande förkylningstablett är påväg.
Och en Alvedon också.
Sen ska jag lägga mig och se på the Notebook.
och min deadline är att allt ska vara släckt senast 21.00.
Får verkligen inte bli sjuk .. IGEN !!

Livet är allt bra Underbart ibland.

och mina vänner ... gissa vart jag är?
I LYAN - MED INTERNET . haha!
och solen skiner som förr.
dock har de småregnat i natt.


I lyan - idag har jag på mig min nya jeansskjorta som jag köpte igår . Nice va? ;)

Idag är det bara
22 Dagar kvar tills Elina kommer hit.
28 Dagar tills Jag fyller 20 !!!
29 Dagar tills Mamma,Pappa&Julia kommer hit!
(Och om 4 mån är jag hemma i Sverige ... just nu är detta faktum ganska negativt.tyvärr)

Hur underbart är inte det då?!
jaja, nu ska jag snart ta JEEPen hem och städa toaletterna!

Mottagna kommentarer:
Postat av: linn

snygging där!!den va jättefin ;) du glömde det viktigaste, sen lite längre fram kmr du HEM=)

tänker på dig!

2010-03-02 @ 10:31:12

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0