Tisdag 23/3-10

Familjen Bäst.

Jag och Patricia har verkligen jaagat biljetter idag.
och 3-4-5 ggr har vi försök boka, men SJÄLVKLART ska dem 'ta slut' då?!
men en resa, det ska det bli iaf !!!!(?) om vi får för själva flygbolagen, de verkar inte vilja.
Jaja,
Berättade jag att familjen köpt en 32" LCD tv till mig (läs:lyan!)
den står här, fast den är inte monterad än ..
Imorgon kommer Elina - galet!

Inte undra på att jag gått upp i vikt.

Ni behöver inte vara oroliga för att jag svälter här.
Jag kan knappt röra mig just nu.
Är heel mätt.


makaroner, lång korv, sallad bestående av ruccola,babyspenat,isbergs, gurka, minitomat&purjolök.
och jag har ättit allt flrutom lämnat kvar lite purjolök!!


Ny dag, nya tag!

Man lär sig av sina misstag - For sure!
visserligen sitter ångesten kvar.
Men jag försöker att tänka
"vad spelar det för roll om 10 år?"
Det viktiga är ju att jag just nu är vid livet, likaså du som läser ;)
right? så nu ska jag försöka släppa det
tråkigt att jag missade festen. MEN det är en ny planerad innan sommarn.. haha, då tror jag att jag skippar snapsshottarna .. ;)

Vädret är toppen (!)
ytterligare dagar med 20°, tyvärr så ska det vara regn fre-sön.
ELINA KOMMER JU IMORGON, 22 landar hon och jag ska vara där och krama om människan så hååårt.
usch vad jag saknat den bruden, har inte haft möjlighet hatt skypa så mkt o i vintras hann vi inte ses så mkt.
Så hon kommer i perfekt tid !!!


Förra året på min födelsedag .. ungen tog mig till en golfbana .. fy farao det var inget för mig ,, men tack bruttan ;)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0