Torsdag 11/3-10

Tom Brevlåda.

Såg på film med barnen och J
En ny barnfilm - animerad - (nu tappa ja namnet på det bara för de)
och nu när jag var inne på SFs hemsida för o kolla om den fanns, vilket den såklart inte gjorde, så ser jag att ECLIPSE har ju biopremiär den 30 Juni. (Gabriela, marcus födelsedag!). 110 dagar kvar, och antagligen befinner jag mig på svensk mark då . sorgligt.
Vad jag skulle komma fram till var att jag grät . på en barnfilm.
Och att Greta (&Sixten lite) låg vid mig under hela filmen på en fatboy puff, eller på mig rättare sagt.



Vet ni vad!
Min brevlåda är evigt tom.
om man inte räknar med all reklam som jag får, trots att det står klart och tydligt på tyska att jag inte vill ha reklam.
Och jag satt och funderade varför är den tom?
Självklart är det för att ni inte vet min adress!
Annars skulle ju breven och vykorten flöda. right?
(ja menar, alla brev där de står hur mkt alla saknar mig osv .. ?)
;)
Har en gång fått ett paket från lillsyrran, och då blev jag glad!

Diana Lim
(C/O Hjärre)
Storchengass 12
8805 Richterswil
Schweiz

(Om vi tog bort dagens teknik - facebook/mejl/blogg, då skulle min brevlåda flöda.!)

Imorn har jag sovmorgon!
och jag behöer knappt jobba ngt. woho.
Ska bara handla och hämta G från skolan.
tjingtjong.
I helgen blir det fest . fast på lördag!
Imorn blir de nog bio Med Johanna & Cissi. eller ngt annat mys!


Vård av Sjukt Barn.



Idag vårdar jag sjukt barn - Sixten.
Och dessutom tror jag att morgondagens sovmorgon stryks pga det - tusan.
Om man får se på film och dricka coca-cola när man är sjuk.
och allt är serverat, då är det inte så illa! haha.
stackarn har ju spytt 6 ggr under natten.

Ikväll ska jag göra ett till försök med den populära fiskgratängen.
Denna gång utan spenat.
Mums!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Gabriela

Nä, jag fyller år 30 Juli - Marcus också. Tänk om jag skulle gratta dig 30 M....aj! Vad skulle du säga då va? Skärpning - nu får du lägga av med alla au pair fasoner! HA? HA? VA? VA? :=)

2010-03-17 @ 09:55:09
URL: http://hejgabriela.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0