Tisdag 16/3-10

Jag skulle spara pengar denna vår.

Har precis tryckt i mig en Mars glass och lite godis.
Det får man unna sig kväll när man kollar på GG själv.
Åt andra sidan, sen när har jag tänkt på vad och när ja trycker i mig ngt?
Sen aldrig.
Och vet ni vad?
Jag bara känner shoppingfingrarna vilja klicka hem massa saker.
Så jag vet någon som ska fram på stan på Lördag.
(en snabbis innan det NORDISCO på G .. och jag/vi ska ju på middagen också, WOHO!)
Jag har ju lite löning på fredag dessutom, WOHO!


Ge mig sommar - på fredag ska det vara 17° här .. sen att det slaskregnade idag är en annan sak!

Är jag ful.

Ingen slapp tisdag här inte.
Får besök av Lisa och lilla Emma senare.
Så jag slängde ihop äpplemuffins.
receptet sa 30 muffins.
Jag fick 14.
"pft, vad lite smet!" tänkte jag.
Bakpluvret har gjort sitt .. nu är alla muffins gigantiska och pöser utanför formen.
Ops. Aja dem smakar nog samma ändå.


Harald i pepparbak .. Mina muffins, ska visa resultat sen!

Greta - Jag har 4 favorit Au Pairer
Jag - haha, jaha, vilka då? du har ju haft 6 st
Greta - ah, petra för hon var min första, Diana
Jag - ahw...
Greta - eller nej inte diana,
Jag - VA??
Greta - eller joo såklart, hehe jag bara inte Diana..
Jag - ja de hoppas ja veerkligen !
Greta - och sen Heidi och Jennifer
Greta - Heidi bara för att hon var så himla fin ..

ett annat tillfälle då vi kolla på mina foton från studenten
Greta: Jag tycker du var finare där

Hur ska jag tolka detta?? haha!!
Är jag en ful au pair?
Eller så är det bara att jag tar 4min på mig på morgonen.
Så Greta/familjen ser mig alltid helt sleten .. haha!
Kanske får rycka upp, för vem vill inte ha en snygg au pair??


Ah jag var snyggare då .. haha!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Linn

du blir bara snyggare för var dag som går! sen när du kmr upp i 80 års åldern kommer du att glänsa ;) hehe

2010-03-16 @ 15:35:10
Postat av: Frida

haha gud vilken gullig unge;) Men Diana, du är skit snygg så du behöver inte oroa dig!!

2010-03-16 @ 15:44:17

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0