Lördag 16.10.10

När hösten är som bäst.

Här vankas ingen höstdepression här inte.
Solen lyser. och jag måste plugga.
det är väl nackdelen. men men.

Gårdagen bjöd på allt annat än plugg.
Jag och Linn strosade runt i IKEA i timmar.
och mitt bankkort fick dras igen,
Det viktigaste som kom med var ett strykjärn, gardineroch två växter till mitt lilla kök.
Så snart, sakta men säkert är minlägenhet snart fulländad.
Det är bara en TV som saknas och en spegel som ska upp! och ett par extra panelgardiner. och lite tavlor, mina väggar är ju alldeles kala,.och lite grejer i fönstret.. och... :P haha
och på tal om TV.
Jag och Linn ska nog slå till på en 32" tv imorgon.
och det ska vi försöka få hem, haha.
vi får hjälpa varandra, ta en i taget.



Jag kom ju på, liksom Beijan kommentera, att jag inte visat er hyr lyan ser ut!!
Den ser ju absolut inte som ovan.
hm, och jag ska försöka fota och visa er snart !!
Men förtillfället är det lite kaos på golvet och i hyllan, och för att inte tala om klädkammaren.
(läs: min klädkammare består fötillfället utav säckar med kläder i)
men äsch, det kanske ni kan se över !?

Nej nu är det nog plugg som gäller.!
och ikväll vankas det bio :)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0