Lördag 30.10.10

När allting inte var som det är nu.

Vi bestämde oss för att hoppa festen inatt.
Det har varit plugg idag, och kommer vara så imorgon med.
och då vill man inte vara trött, eller ha huvudvärk.

och just nu är jag så sjukt nere.
tentaångest, tenta depp eller bara 'varför är livet som det är?'.
Gud vad jag kommer att vara en annan människa på tisdag.




"Where are those happy days, they seem so hard to find."

Jag är trött på att ha sånthär tjafs..igen.
Jag är trött på mig själv som lägger ner kraft och energi på detta.
Jag ska ju bara total ignorrera, jag ska ju bara göra det!
Varför gör jag inte det då?
Trött på att saken i fråga förändrar mig.
Jag blir så liten, tyst och osynlig.
Det är inte sån jag är, det är inte det.

Jag är nog väldigt känslomässig instabil just nu.
gud vad hemskt.
Men jag har gråtit som en bäbis nu i 30 min.
'The Last Song'
och att killen i filmen var gorgeus gjorde ju filmen bara ännu bättre.
när kommer min drömprins?

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0