Söndag 17.10.10

Allt annat än plugg.

och så sitter jag här och har ångest.
No one to blame but me.
Idag har jag varit ganska produktiv.
fast gjort fel saker.
Jag har dragit kortet, ytterligare en gång, och idag var det en tv som inhandlades.
och jag har blivit totalförälskad i en pälsjacka.
det var verkligen kärlek vid första ögonkastet.
Men största storleken på jackan var 122.
nog för att jag är liten, men inte så liten, även fast jag hade hoppats.
(Säger flickan som kollade förundrat på lilla lilla flickan som passade bedårande i den underbara lilla jackan.)




så bar jag & Linn hem min kära tv.
som är i förpackningen just nu, för den ska hängas upp någon gång.
När min fader kan hjälpa mig.
skjuter upp ytterligare, jag orkar inte grejja med tv licens och kanaler. blaah.
Men ja, det är sjukt lägligt att jag fått jobb nu.
för jag bara drar och drar och för över från sparkonto.
det kommer aldrig in något. Inte alls okej!

och jag behöver boka tvättid.
och jag behöver göra matlådor.
och jag behöver handla lite smått.
och jag behöver packa inför sthlm/uppsala



och imorgon ska jag träffa Rita igen!
Ni vet min andra forna vän från Schweiz.
Min Rita som var min andra hälft, min inneboende, i Schweiz.
Hon har 'höstlov', och den tjejen är liksom jag kär i Zürich, men hon ska förmodligen stanna kvar där efter hennes au pair år.. jag måste säga att jag är lite avis, fast ni alla vet Jag Älskar Livet i Göteborg.

och just det.
igår var jag på bio, om ni vill anteckna det.
I rymden finns inga känslor.
Härlig svensk film.
och mitt sällskap var goa tjejer såsom Sofia, Linn och Cilla.

(för detta inlägg var ju egentligen ganska tråkigt. men jag är ingen toppbloggerska, och har heller ingen modeblogg, och jag är faktiskt ganska tråkig förtillfället. haha. men ni fick lite modetips ändå (skämt åsido), 'min' pälsjacka i strl 122. så spring ut och köp! eller gör det inte. för då blir jag avis, om ni skulle få på er den vill säga..)

ps: Jag håller min lägenhet lite i hemlighet än så länge, men jag lovar att det inom en snar framtid(?), kommer upp bilder. Så Beijan, du får helt enkelt fortsätta följa min blogg ett tag till ;) eller så får du komma o besöka mig! ;)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0