Everyday I'm shuffelin



ISLE OF MTV MALTA 2011
Gissa tre gånger vem som ska se SNOOP DOG - FAR EAST MOVEMENT AND LMFAO ?
DIANA LIM!!!
Torsdag 30 Juni, wohooo!!
Jag är en lycklig flicka och trivs som fisken i vattnet!

och imorgon ska jag på Sight Seeing med ungarna/studenterna till huvidstaden, Valletta.
Jag gillar livet här
Även fast jag förtillfället lider av extrem pollenallergi.
Var med ungarna vid en park och lekte inatt.
och såklart glömde jag ta tabletter och ögondroppar.
Så nu är jag som en svullen kossa.

Men snart är klockan midnatt och ungarna ska vara i säng.
så ska gå nattvakt ;)
De är som mina egna barn, 8 styckna.
Om några veckor är dem 100, haha.
Flerbarnsmamma? svar ja.

Mottagna kommentarer:
Postat av: anski

HALOJ! Diana, vad gör du på malta?

2011-06-23 @ 15:00:24
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-23 @ 17:21:29
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0