Halong Bay

Då va det juldagen.
Julafton spenderades på ett fartyg/skepp/båt ute i Halong Bay.
Det var väldigt mysigt, vi paddlade kajak och var vid grottor.

Nu är vi vid en ö ute i Halong Bay som heter Cat Ba. Ska spendera natten på ett hostel. Klockan är 18 och jag är helt slut. Har varit på monkey Island idag, grottor och klättrat i berg.

Imorgon bär det av vidare till Hanoi. Den 28e på morgonen går vårt flyg till Hong Kong. Jag längtar!
Jag mår helt okej nu, dock har aptiten följt med ner i toan eller så har min magsäck krympt. För mat, får jag knappt i mig.

Hoppas ni hade en god jul. Jag saknar er hemma i Sverige <3


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0