I skrivandets stund

Hejåhå!

Idag har jag presterat så himla bra. SÅ JÄVLA NÖJD med mig själv.
Jag kom till kurs-och tidningsbiblioteket 9 och nu tickar klockan strax förbi 17. 
Jag har gjort en hel del av min to-do list över uppsatsen.
Det här med att försöka klara kursen... det får bli en historia i Augusti.
Full fokus på uppsatsen.
Och just i denna sekund känns det som om jag har läget under kontroll. 
 
Idag ska jag träffa min PT senare, klockan 19. 
Han kommer nog inte vara nöjd ... 
Alltså, jag har ju tränat bra, men möjligen inte rätt. 
 
 
Och vet ni vad jag gjorde på lunchen?
orkar inte med mig själv.... 
Men när skolan sätter stopp för shopping så shoppade jag 2 nya bikinis.
Med tanke på dagens väder (alltså vad hände där, jämförelsevis från igår??) och sommaren.
Måste nog inse att jag inte kommer kunna använda bikini varje dag, som de senaste två sommrarna.
Har köpt 4 bikinis denna vår...
 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0