ORKAR INTE

Vilken jävla dag!
3 intervjuer ....4 timmar ... 4 timmars fokus på att lyssna. 4 timmars transkribering (!!!!!!!!!!!!!!!!!) 
Jag glömde seriöst min lunch. Hur kan man glömma sin lunch?
Diana Lim, 20 min paus innan nästa uppdrag grupparbete i den andra kursen.
Trött och hungrig diana springer till ICA och plockar hela famnen full med mat, varför är jag så hungrig?
Jo just det. inser att jag inte ätit på hela dagen, 15.30 står klockan på då och jag har GLÖMT min mat. eller rättare sagt; hann inte med.............. 

Och kul att jag inser att vädret är i det bästa laget, men vad händer då? Jo nästa respondent kommer och in igen var det för att intervjua............... orkar inte.
Har 2 kvar. 2 kvar.......... En imorgon och en i kungsbacka på fredag.

Efter intervjun i Kungsbacka åker jag direkt till LIDKÖPING!
jag kan inte minnas senaste gången jag var där - hallelulja.
Men ska inte hoppa o vara glad alltför mycket, för att transkriberingar och google drive och dropbox är allt med mig. Åker hem för systers bonnarunda. och för att hjälpa mamma och pappa. och för att äta fläskfilébuffe med mor och far. Och för att se på Eurovision.. hade velat se de med fina vänner, men mamma får vara sällskap (det är detsamma som att se ensam.... haha) 


Jag ser liksom ut såhär nuförtiden. (ovan)
Och nej jag menar inte min röda finne som lever vidare, utan mer äcklig. 
Jag hinner inte sminka mig, haha. Hinner och orkar inte. Herregud, jag är ändå bara instängd i grupprum i det dära hemska ekonomiska biblioteket. vill typ spy över biblo. Kurs-och tidningsbiblioteket ska vi inte ens snacka om... 12 dagar kvar.

Vill liksom se ut sådär. haha, som ovanstående bilderna. det vore väl något, en prrivat frisär och sminkös... när jag blir äldre... eller inte. 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0