Sommar, ledighet och sol.

 
Jag längtar efter sommar, värme och sol.
Det har varit några härliga dagar i Göteborg. 
Dock har jag inte kunnat njuta av detta överhuvudtaget, då mina dagar spenderats i skolan och värst av allt, kalla biblioteket. Gillar inte. 
 
Dagens träningspass gick riktigt bra.
Jag stämplade in för 49e gången på sen signade upp mig på SATS. 
50e gången jag tränat detta år, på knapt 4 månader. 
Jag känner inte mycket skillnad, men lite. Jag visar gärna upp musklerna för er, för den som är intresserad ;)
 
Hursom, sitter på Kurs- och tidningsbiblioteket förtillfället.
Jag har jobbat på bra idag och imorgon börjar veckan.
Veckan full med intervjuer - 6 på ingång, lets go!
Veckan därpå innehåller massa stress, analys och sena nätter. Det är de sista 7 dagarna som gäller innan inlämning.
Bara tanken av inlämningen gör mig lycklig och jag ler inombords. 
den känslan- Jag längtar efter dig!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0