Sjukdom-via räkor ? =P

TJOHEJSAN !!
Måste väl tydligen berätta att jag blivit sjuk.
igår kände jag mig väldigt trött ,, resultera till att jag somna 20.00 !
helt sjuk, kallsvettades hela natten och drömde mardrömmar om indivduella valen, helt sjukt.!
Vad ska ni välja för kul ?

känns iaf som jag ska spy upp allt jag käkar, det åker verkigen inte ner.. usch, jag tkr ju om mat ^^
bestämde mig för att åka till skolan iaf, för fanns vitkiga lektionen = dåligt beslut. för jag missade genomgången om derivatan i matten (vilket var mkt viktigt) jag kom precis när genomgången kvar klar. jag missade kemin, sista innan provet, missar även kemin på torsdag , då jag & gabriela ska till sthlm , sen var det endast engelska & företagsekonomi som var bortkastad tid ..
Vi ser ALLTID på film i engelskan, usch för en sådan lärare =S ja menar, engelskfilm emd SVENSK text, på en engelska lektion? haha, som om vi inte sett på film alltför många ggr, ahja.

Just nu längtar jag till jullovet, julafton, nyår & börja ta mina körlektioner, verkligen börja med körandet, KUL :)

Elina ringde precis, de enda hon skulle säga var vad jag skulle heta ifall jag var en engelsk porrstjärna, HAHA!
Vad var de jag skulle heta nu igen ? ^^

Just de, både emma och emelie är sjuka . de va ju vi tre som käkat räkor och sik i fredags, kanske de som är boven i dramat ?

Hoppas ni andra har det bra, uppdateringar ska bli lite oftare, men just nu känns fingrar och ben som gelé,

Ha det braa!
Vi Hörs!*
PussfrånKina


Mottagna kommentarer:
Postat av: Elina

hahaha vad sjuk du är ;)
du skulle heta Candie Toydoll,enligt dem!
hahah :)!

2007-12-04 @ 16:43:55

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0