bilder i tusen ..

Tjohej !

nu har jag vaknat, skulle endast ta en tupplur på 28 min . men det blev i 68 min ist ^^,
jaja, tänkte att jag har ju lovat dra upp en massa bilder, eftersom bilder är väldigt kul att se vet jag själv, så massa bilder ska ni få se ,,
Klaga inte nu på att jag har för många bilder ^^, för då får ni scrolla över de :)

innan jag laddar up massa grejer, så måste jag bara berätta att syrran ringde precis ..
För er som inte vet stack hon till paris idag, Au Pair i 5 mån . och barnen på 9&11 år är helt underbara !



image380
Det började på Lördag 9.15 - vi var trötta vill jag lova ..
image381image382
Vi gick shoppa lite, utan shopping. haha ! orkade inte, hittade inget, gick med en stor packning .
Men jah fick iaf äta på mitt goda goda ställe, Jensens Boefhus .. myummie !
image383image384
Inchecningen var 15.00 men vi fick itne vårat rum förens 16.00 - riktigt sura då vi fick sitta i foajen, som var väldigt stor , o vänta . bad very bad .
Syster : Är incheckningen 16.00 på erat hotell ?
expedit: (ser orolig ut, men undivker frågan, eftersom incheckningen är 15) ehm, jag ska kolla om rummet är klart
Syster; okej, men när är incheckningen på erat hotell
expedit; ehm, jag ska ringa dem nu ..
image385image386
Syster envisades med o vara me på kort, så här har ni henne (; en livslevande valross !
ps, jag håller i det trådlösa tagentbordet& tv:n är datorn på ..
image387
image388
image379
image389
sådär, lite bilder som vi underhöll oss med, sedan bar det av till Skandinavium.
image390
fast innan det, skull jag visst ha med en 'ego bild' på mig själv ;)
image391

de rånar folk på pengar, popcorn i en plastbunke med disneymotiv kostade 110kr, sockervadd i en disneyplastpåse gick på 90kr, lite krossad is med färgad smak(typ slush puppie) kosta 70 osv!
Ser ni på bilden med aladdins blåa ande, ser ni att en har kommit i efterslänten ?en liten miss* de ksulle stå på rad och snurra runt runt.. Julia är säker på att han/hon måste vart extra personal, eftersom enligt henne kan inget proffs göra fel. hahaha !! ,
image402image403

Syster mådde dåligt och skulle sova tidigt, iochmed resan imorgon(alltså idag). jag&julia gav oss ut i hotellets två torn, på egenshands upptäcktsfärd^^, vi var på pianobar , och även längst upp på tornen, 23våningen heaven 23.
image409image410
syster tog lite kort innan hon kilade iväg till Paris , jag sover . haha !
image411image412

jag älskar hotellfrukost .. allt är dukat och klart, och det finns alltid 100 olika smaker och formerav allt, bröd, ost , skinka, massa saker, fanns tom varmrätter, ty bacon,.äggröra,prinskor v osv.. och Frukt ! Melon, yummie.
syster, där missade du ngt riktigt ri,tigt gott, ! älskar !
image417image418
vi hittade en toalett ^^ haha, iaf jag&julia bestämde oss på en tid på 40 min att vi skulle hinna duscha, packa packa, göra iordning oss och sedan dra till stan för att hinna en shoppingrunda. vi stressa som tusan, och vi hann med spårvagn nr 5. 10.02 , MEN det visade sig att affärerna öppnar ju inte örens 11.00 , haha ! så vi hade stressat för inget, ist fick vi sitta och vänta på en bänk..
image419
det blev fönstershopping istället för att shoppa på riktigt , usch . all stress för detta,, sedan åkte vi hem :)

GUD !! nu har jag laddat klart alla bilder, hoppas det funkar nu då. för detta tog mig exakt 1½h .. ass jobbigt ..
Hoppas nu att ni tyckte det var värt me allad essa bilde,r usch. det var ju iaf min helg i helhet :)

PUSSFRÅNKINA !

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

Diana, du är alltid lika duktig!
och alla dessa fina bilder också, till och med ett på dig och en öl ;) ...

2008-01-13 @ 20:44:26
Postat av: Johanna

Pratar du inte på kinesiska med dina systrar? Jag känner mig som en idiot om jag pratar svenska med min kinesiska familj..

2008-01-14 @ 00:22:04
Postat av: Diana svarar

Johanna; nej, eftersom vi alla 3 kan svenska flytande så blir det lättast att prata svenska.Min kantonesiska(kinesiska) är lite dipp som datt, pratar endast kantonesiska med mina släktingar och i famlijen brukar det oftast bli en blandning mellan svenska o kantonesiska ^^,

Vad mysigt, bor du i en kinesisk familj alltså ? :)

2008-01-14 @ 14:46:56
URL: http://DianaKines.blogg.se
Postat av: Johanna

hehe, jo jag är också kines, pratar också kanto, mandarin och flytande svenska, men det blir bara konstigt om jag pratar svenska med mina föräldrar.. känns inte rätt. men det blir en blandning av svenska hjälpord när jag inte kommer på någon bra översättning.. men du kan väl skriva på kinesiska, eller?

2008-01-14 @ 18:42:04
Postat av: Diana svarar

Johanna; jaha okej, nej jag/vi pratar på svenska, eller det blir en blandning liksom ^^, hehe nej jag kan inte skriva på kantonesiska =P

kan du ? :)

2008-01-14 @ 19:52:16
URL: http://DianaKines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0