Heja Charlotte Perrelli!


Godkväll!

har inte gjort ett piss sen sist.
inget hälsopedagogik.
ingeting.

kom på nu att jag skulle tränat med ELin,
ops glömde, tror hon med gjorde det.

har sovit, ätit och pratat i telefon.
ajdå.
& har vart irriterad på Sanningens ögonblick, usch!

Ska ta och se på semifinalen nu,
Eurovision Song Contest ,
Perrelli har startnummer 2 .. ^^



okej öronen ska sys på ett diadem, men vilken färg? svarta är ju enklast, men det kommer ju inte synas . aja jag får helt enkelt lösa min dalmatin outfit .. längtar efter att få fixa outfiten, hoppas de blir bra .!!


jag var faktiskt lik snövit, enligt min mening .. har bättre bilder, men orkar inte sätta på den externa hårddisken.
aja, det blir svårt att slå likheten i de..
attsingen vi kommer itne se ut som dalmatiner =D haha ..
det löser sig ;D

NU SKA CHARLOTTE SJUNGA

xoxoxDiana

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0