lördag

DET BLIR INTE ALLTID SOM MAN TÄNKT

efter många om och men så sitter jag hemma hos elina.
det blev lite konstigt.
haha, men Astrid vi får leka ngn annan dag :)

Nu tjötar elina om sina problem (;
stackarn. får aldrig tyst på henne;) haha!

INGEN VILA HÄR INTE

så nu är jag hemma .
jobbet gick mega bra!
Söta astrid jobbade juuh :)
och tagit mig en coca cola (underbart!)

ska strax lägga mig en stund.
sen har jag satt som mål att jobba ikapp några uppgifter i matten.
ligger lite efter .

planerna för ikväll är oklara.
men det löser sig (; alltid*

Otrevliga människor borde inte yttra ett enda ord.
Passar det inte för dem så säg ingeting.
suck.


PAPPAS LILLA FLICKA TROTS ALLT

Jag fick ta bilen, efter lite övertalning.
fast det krävdes knappt 1 min idag .
brukar krävas 30 min,
och då blir han sur också. haha

fast nu lånade han ut Bmw;n utan problem,.
tror det är för att jag har egen bil.
han vet att jag kan nu ;)




Ja och patricia kom på detta.
om man följer en persons blogg eller kollar ens bilddagbok . är man en stalker?

Vi kom fram till att man är nog det, eller vad säger ni?

Godmorgon!

känns som klockan är 17 eller något.
fast på något sätt så känns den som 7 på morgonen också.
hm, konstigt.
kan vara för att vädret är som det är..

idag ska pappa låna min bil till stan.
haha för han ska tanka åt mig.
kan inte det (A) visserligen ska jag betala men.
det beyder att han blir tvungen till att låna ut bmw;n till mig.
han vill inte det. men ja får tvinga han!


Gårdagen då .
jobbet gick faktiskt bättre än jag trodde.
turligen hade jag under utbildningskylten-alltid något att ksylla på ifall det går fel.
jag klarade det !
gjorde en tabbe! gav ut en vanlig arizona grande när hon beställt en arizona grande naturell.
skit också*
men annars gick det bra!
Eller, Patricia med familj - fick ni allt ni skulle ha ?;)
inte såå mycket folk.
just det! jag ska jobba idag också ..
11-15 - dem frågade och jag ställde upp ..
jobbar tillsammans med CARL :) hihi, ska bli kul ^^,

efter jobbet stack jag till Johanna i Källby.
vi åt mat, körde bil, och såg på idol & SHall we dance :)



Nu måste jag kila.
hörs efter jobbet.!

ps; har kommit på att denna låten är bra o köra bil till, ass hög mysik och jag sjungades! (;

Mottagna kommentarer:
Postat av: gabriela

hej.

Såg inte ditt sms förens nyligen.

Jag är hos Joel, ska nog sova snart...

Kanske kan ses imorgon?

PUSS

2008-10-11 @ 22:28:49
URL: http://gabriela.gabriela.blogg.se/
Postat av: MR.kuuuuk

va fan sup till då!

2008-10-12 @ 04:49:57

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0